Re: Laptop dla nastolatki. Co kupić?

Autor: mario <nielubie_at_spamerstwa.pl>
Data: Sat 28 Jul 2007 - 00:44:57 MET DST

Artur Frydel pisze:

> Co do Visty i XP. Zastanawia mnie, czy warto jeszcze kupować xp.
> Oczywiście nie mam nic do tego systemu. Jak na wyrób M$ sprawuje się
> całkiem nieźle - sam używam, ale z tego co wiem, na nowym laptopach prawie
> wszędzie preinstalowana jest Vista. Dlatego myślę o tym systemie.

Licencja na xp nie jest wielkim majatkiem, skoro tatusia stac na laptopa
do filmow i gadu za gdzies taj 4 tysiace, to od zakupu xp nie
zbiednieje. Tak, wiem ze to bezsens. To jedna z konsekwencji warunku
"nowosci" sprzetu, no chyba ze upoluje sprzet bez systemu, co nie jest
takie oczywiste.

PS. Jesli coreczka ma isc na studia to tez wazne gdzie. Niektore
uczelnie daja licencje na XP studentom, cos w ten desen. Wtedy sobie
legalnie zainstaluje. Po