Re: Laptop dla nastolatki. Co kupić?

Autor: Feromon <feromon_at_wp.pl>
Data: Fri 27 Jul 2007 - 20:49:16 MET DST

Użytkownik "Artur Frydel" <bzyk@lapt.bzyk.dyndns.org> napisał w wiadomości
news:slrnfah9fn.2qv.bzyk@lapt.bzyk.dyndns.org...
> Witam.
>
> Rozglądam się za latpotem dla dziewczęcia w wieku lat osiemnastu.
> Wbrew pozorom, nie chcę różowej obudowy z migającymi światełkami :-)

Czytałem jakie masz preferencje.
Kobiety są trochę inne niz faceci.
Panoramiczny ekran NAPRAWDĘ umila ogladanie filmów z kolegami/koleżankami.
Obsłużenie Aero NIE JEST proste na byle czym.
Mały dysk nie sprzyja trzymaniu WSZYSTKICH filmów przyniesionych przez
kolegów.

Poza tym współczesne wszystkomające laptopy niewiele się różnią.
Oczywiście HP czy IBM (byle nie Lenovo) albo Toshiba będą lepsze
niż Fujitsu-Siemens (którego osobiście nie lubię za nieuprzejmy serwis)
lub ACER czy inne BENQi.

Upierał bym się przy 1GB RAM, dla Visty to MINIMUM.
Dysk mniejszy niż 80GB to przeżytek.
Procesor jeśli nie wchodzi w grę obróbka filmów IMHO ma mniejsze znaczenie.
Wolałbym XP Prof zamiast Visty - dziewczę będzie miało mniej problemów -
ale nich sama zadecyduje (nie bedzie potem pretensji)

A wogóle to ja pracuję na Duronie 1000
i do wszystkiego mi starcza

Feromon