Re: kierownica - nietypowe :-)

Autor: <Mich_at_l>
Data: Thu 26 Jul 2007 - 12:26:29 MET DST

PG pisze:

> Znalazłem coś w cenie która by mnie satysfakcjonowała tutaj
> http://www.allegro.pl/item216231592_super_kierownica_sl_4281_ps2_dual_force_vibration.html
> ale zastanawiam się czy to jest akurat to co ma stosowną jakość -
> stosowną nie do ceny ale do moich, wyżej wymienionych, wymagań.

Mam jedną radę: nie próbuj kupować od razu przez internet. Najpierw
poszukaj interesującego Cię modelu w jakimś normalnym sklepie (a może
ktoś ze znajomych taką kierownicę ma?) i gruntownie pomacaj. Ergonomia w
takich wynalazkach jest na różnym poziomie, może się po fakcie okazać że
kółko ma np. za duży/mały opór przy obracaniu, jest za śliskie albo za
cienkie itp.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl