kierownica - nietypowe :-)

Autor: PG <pgkuc_at_op.pl>
Data: Thu 26 Jul 2007 - 11:19:08 MET DST

Witam,

Zastanawiałem się czy skierować pytanie na gry, czy tutaj ale myślę że
to również jest sprzęt :-).

Chcę kupić kierownicę, z pedałami oraz skrzynią biegów (niekonicznie) do
zabawy wyścigach.

Sprzęt jest bardzo... że tak powiem niepoważny, ale chciałbym go mieć.
żeby nie mieć wyrzutów sumienia chcę kupić coś co da mi radość z zabawy
oraz będzie pozwalało na podstawowe regulacje (np. zbyt agresywne
skręcanie lub nietypowe reakcje pedałów hamowania i przyspieszenia) i
jednocześnie bedzie niewykle tanie.

Znalazłem coś w cenie która by mnie satysfakcjonowała tutaj
http://www.allegro.pl/item216231592_super_kierownica_sl_4281_ps2_dual_force_vibration.html
ale zastanawiam się czy to jest akurat to co ma stosowną jakość -
stosowną nie do ceny ale do moich, wyżej wymienionych, wymagań.

Dzięki z góry za porady,

PG