Re: Czytnik kart w laptopie?

Autor: Korwin <korwinb_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 26 Jul 2007 - 12:28:00 MET DST

Użytkownik "staszek" <staszek666@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1185348566.335743.184950@19g2000hsx.googlegroups.com...
On 24 Lip, 22:01, |Pio| <pio_wa@_wytnij_o2.pl> wrote:

> A sprawdz czystość styków na karcie MSPD, przejściówce i ewentualnie
> dmuchnij w czytnik. Kiedyś miałem podobny objaw - naprawiło się
> samoistnie...
>
> --
> Pozdrawiam,
> P.W.

jeszcze moze byc problem ze sterownikiem miale cos takiego
reinstalacja pomogla

Dmuchałem zaglądałem uusuwałem steroniki ściągnołem ze storny
Fujitsu-Siemens (były dokładnie te same co na dołączonym do kompa CD). Wg
mnie to sterowniki ale już w Amilo pro 2060 (ma go kolega z drugiego biurka)
nie ma wogole sterowników lub nie umiem rozpoznac na liście które są od
karty MSD.