Re: zwrot zwalonego sprzetu (prawnie)

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Wed 25 Jul 2007 - 15:43:55 MET DST
Message-ID: <Xns9978A00CA3821adresutuniema@127.0.0.1>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

Raack <raack@o2.pl> Odpowiedz na
news:1185309452.702596.246420@k79g2000hse.googlegroups.com:

> On 24 Lip, 18:24, Adramelech <adr...@tu.nie.ma> wrote:
>> Radosław Sokół <Radoslaw.So...@polsl.pl> Odpowiedz
>> nanews:f84t6p$8uv$1@polsl.pl:
>>
>> > Adramelech pisze:
>> >> Doprawdy? A jaki to ten dopuszczalny?
>>
>> > Nie wiem, ustawę przeglądałem miesiące temu i nie chce mi
>> > się szukać. Pamiętam, że jakiś termin był tam chyba podany.
>> > Oczywiście, mogę się mylić. Pytający w takim przypadku musi
>> > po prostu wziąć ustawę o sprzedaży konsumenckiej i poczytać,
>> > skoro jest tym zainteresowany.
>>
>> Jest ustalony tylko termin na ustosunkowanie się do reklamacji. Czyli
>> udzielenie odpowiedzi, czy sprzedawca uznaje reklamacje za zasadną czy
>> nie. Jak uzna to dalej ustawa mówi "w najszybszym możliweym czasie", co
>> jest bardzo nieprecyzyjnym sformułowaniem.
>>
>> Pozdrawiam!
>
> No bardzo Was przepraszam, ale bzdury piszecie... To, ze termin nie
> jest scisle wyznaczony przez ustawe to nie znaczy ze go nie

Podziel się tym odkryciem z federacją konsumentów, bo oni o tym nie wiedzą.
Piszą tylko "Powinno być to zrobione w odpowiednim czasie" i "Często jest to
pole konfliktów między sprzedawcami i konsumentami, bo przepisy nie są
wystarczająco precyzyjne."

Pozdrawiam!

-- 
Piotr Sobolewski
"My jsme Borg. Odpor je marny, budete asimilovani..."
http://adramel.prv.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.
Received on Wed Jul 25 15:45:06 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 25 Jul 2007 - 15:51:18 MET DST