Re: AGP Aperture Size przy 1 GB RAM???

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Wed 25 Jul 2007 - 15:20:13 MET DST
Message-ID: <f87imi$bfd$1@ns.netstone.pl>

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
news:f87lth.2ks.1@Hobby.od.21.lat...
> "Gozdek" <gozdek@poczta.onet.pl> w news:f85koj$lra$1@node1.news.atman.pl
> napisał(a):
>
>> Jakie powinno byc ustawione w BIOSie AGP Aperture Size dla 1024MB RAM?
>> Dodam że aktualnie ustawione jest 128MB i wszystko fajnie chodzi, ale
>> zastanawiam sie czy jak przełącze na 256MB to bedzie odczuwalny wzrost
>> wydajności?
>
> Nie, nie będzie.
> Czy ustawisz 32 czy 256 MB nie wpłynie to na wydajność karty.
> Mniejszą wydajność odnotujesz przy ustawieniu 4 - 16 MB.
> Proponuje zostawić tak jak masz.
>
Bo się artykuklu z 2001 roku naczytales :).To mialo swoj sens za czasow
3DMark2000 gdy maksymalna wielkosc tekstur wynosila 64MB.W dzisiejszych
czasach ustawienie AGP Apar... na 32MB moze byc niewystarczajace gdy karta
ma 128MB pamieci.Najlepiej ustawic 128MB gdyz karty zazwyczaj maja te 256MB
wlasnej pamieci.Z drugiej jednak strony na Ati 9600 to i tak ciezko pograc
aby te teksturki wykorzystac :).
Received on Wed Jul 25 15:40:08 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 25 Jul 2007 - 15:51:18 MET DST