PSYLO <psylo.wytnijto@o2.pl> w wiadomości
<news:f876b8$r5s$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał/a:
> uzyskaniem wsparcia technicznego. TP wcale się nie śpieszy z reakcją na
> usterki klientów firm pasożytniczych, na naprawę możesz czekać nawet
> tygodniami... Jeśli też koniecznie chcesz skorzystać z BSA (co wg mnie
Tiaaa, za to tepsie zajęło grubo ponad rok usunięcie błędu w danych w ich
systemie na moim numerze, a usunęli w taki sposób, że podziękowałem im za
"współpracę" - jak się coś sypnie, to będą problemy niezależnie od nazwy
tepsa, netia czy multimo :P (bo i tak będzie musiało to przejść przez
tepse)...
> nie jest póki co dobrym pomysłem, sam bym bez wahania brał Neostradę na
> dzień dzisiejszy)
Pewnie dlatego, że pewnie nigdy nie miałeś...
> to zapoznaj się z ofertą chociażby Multimo. Netia to
> generalnie kiepski "dostawca".
Jakoś nie jestem zaskoczony Twoją opinią :P - czy jakiś gość z netii Ci
bardzo podpadł czy też może chcesz się przysłużyć komuś z Multimo ;P?
A na poważnie - Twoja opinia wynika z jakichś konkretnych doświadczeń z
netią?
Pozdrawiam,
Gargamel
-- "In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act" George Orwell - "1984"Received on Wed Jul 25 12:15:06 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 25 Jul 2007 - 12:51:21 MET DST