Re: [lekko OT] DSL od Netii, linia telefoniczna od Telekomuny

Autor: Krzysztof B. <dsd_at_f.pl>
Data: Wed 25 Jul 2007 - 13:13:04 MET DST

> Jakoś nie jestem zaskoczony Twoją opinią :P - czy jakiś gość z netii Ci
> bardzo podpadł czy też może chcesz się przysłużyć komuś z Multimo ;P?
> A na poważnie - Twoja opinia wynika z jakichś konkretnych doświadczeń z
> netią?

Nie bawiłem się netią tylko mam neo z którym też nie raz były problemy, ale
zastanów się nad jedną sprawą. Netia korzysta z łącz TPSA, czyli nie ma
zmiłuj musi im płacić za infrastrukturę. Dodatkowo musi płacić za pasmo i
odbić sobie koszty promocji i wprowadzenia usługi, czyli jak by nie patrzeć
koszty Netii są większe. Teraz dali promocję darmowy internet na rok z
podpisaniem cyrografu na 3 lata. Jak myślisz ile upchają osób "na 1 metr
kwadratowy", by im się ten interes opłacił? Mam internet od chyba 6 lat od
tepsy i co większa promocja odczuwałem spadek jakości usług. Głupotą jest
teraz podpisywanie cyrografów dłużej niż na rok, ale sporo chętnych na
"darmowy" internet się złapie.

Pozdrawiam