Re: [lekko OT] DSL od Netii, linia telefoniczna od Telekomuny

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 25 Jul 2007 - 12:28:08 MET DST

Gargamel pisze:
> tepsie zajęło grubo ponad rok usunięcie błędu w danych w ich
> systemie na moim numerze, a usunęli w taki sposób, że podziękowałem im za
> "współpracę"

Zauważ, że takie przypadki w odniesieniu do ilości klientów Neostrady są
statystycznie na marginesie błędu. Co więcej, o podobny bajzel wcale nie
trudno w Netii, na co się już wiele osób skarżyło w usenecie.
Korzystając z usług po BSA obydwa te bałagany łączą się na Twoją
niekorzyść. Wtedy, tak jak pisałem, w momencie awarii można się nieźle
zdenerwować. To taka moja drobna porada, jak ktoś jest zdecydowany na
Netię to dla mnie szczerze mówiąc nawet lepiej, zawsze to mniejsze
obciążenie sieci ;-)

> Pewnie dlatego, że pewnie nigdy nie miałeś...

Osobiście korzystam z Internet DSL, ale sprawuję też opiekę nad co
najmniej kilkunastoma komputerami z Neostradą. Wszystkie konfigurowałem,
serwisowałem w razie problemów i niejednokrotnie w imieniu właścicieli
załatwiałem różne sprawy z tepsą.

> A na poważnie - Twoja opinia wynika z jakichś konkretnych doświadczeń z
> netią?

Wystarczyło od momentu pojawienia się BSA na rynku czytać odpowiednie
grupy dyskusyjne, aby wiedzieć jak się sprawuje chociażby helpdesk Netii.
Znam też kilka osób, które się musiały nieźle nakombinować żeby z Netii
uciec. Część odeszła z powrotem do TP, część do Multimo - są zadowoleni.

--
_PSYLO_ | GG:5563748
Maila podanego w nagłówku sprawdzam sporadycznie.