Re: [lekko OT] DSL od Netii, linia telefoniczna od Telekomuny

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 25 Jul 2007 - 11:48:42 MET DST

topek pisze:
> zadna grupa nie pasowala mi do mojego pytani

alt.pl.net24
alt.pl.neostrada

> Ma ktos z was podobne doswiadczenia w razie jakies awarii?

W razie awarii Net24 na kablach TP możesz mieć spore problemy z
uzyskaniem wsparcia technicznego. TP wcale się nie śpieszy z reakcją na
usterki klientów firm pasożytniczych, na naprawę możesz czekać nawet
tygodniami... Jeśli też koniecznie chcesz skorzystać z BSA (co wg mnie
nie jest póki co dobrym pomysłem, sam bym bez wahania brał Neostradę na
dzień dzisiejszy) to zapoznaj się z ofertą chociażby Multimo. Netia to
generalnie kiepski "dostawca".

> 2. Czy jest sens brac od Netii ich modem DSL na usb skoro i tak bede
> chcial pod to podpiac router wi-fi

Jeśli rezygnując z modemu uzyskałbyś jakiś rabat to czemu nie, i tak nie
będziesz z niego korzystał.

--
_PSYLO_ | GG:5563748
Maila podanego w nagłówku sprawdzam sporadycznie.