Re: Laptop do grafiki i gier

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Wed 25 Jul 2007 - 10:44:54 MET DST

> No tak, ale jak taki skladak a konkretnie jego obudowa bedzie dzialac po
> roku uzytkowania, przenoszenia i innych mobilnych sprawach. Jakie tam sa
> matryce? swego czasu skyszalem o nich pare negatywnych slow, jakoby lapia
> bad piksele. Skladajac to do kupy taki kadlubek wcale nie jest taki
> rewelacyjny. No chyba ze kupisz i postawisz na biurku i generalnie nie
> przenosisz.

to jest kadlubek Asusa wiec mysle ze trzeba porownac to do produktow Asusa i
tyle.
obudowa bedzie moim zdaniem OK, o wiele lepsza niz Acer, poziom Asusa,
taniego HP czy Lenovo.
co do matrycy to niewiem co tam siedzi, ale prawda jest taka ze producentow
matryc jest kilka i te same matryce spotkasz w wielu markowych produktach.

skladak ma moim zdaniem spora przyszlosc jesli ktos szuka mocnego notebooka
wlasnie do gier, gdzie konfiguracja z mocna grafika kosztuje u markowego
producenta nie malo.
przy tanszych konfuguracjach trzeba by to policzyc czy sie oplaca, ja gdybym
mial kupowac mocnego notebooka napewno bral bym pod uwage skladaka.
jesli bym potrzebowal slabszego sprzetu to albo bym szukal czegos z tanich
markowych albo uzywanego ThinkPada;D

--
pzdr
piotrek