Re: hp recovery - edycja obrazu ??

Autor: Michał Wójcik <mag_at_usun-to.list.pl>
Data: Wed 25 Jul 2007 - 10:54:34 MET DST

Witam,

> Napisz mi jeszcze czy sprawie tych plytek wystarczy tylko telefon czy
> jakies specjalne zabiegi (no bo wyobrażam sobie ze kazdy moze sie podac
> za posiadacza laptopa HP i powiedzieć "przyslijcie mi płytki")

Żeby zamówić płytki wystarczy telefon plus podanie numeru seryjnego
laptopa.
Ja sobie takie płytki zamówiłem jak udało mi się wywalić na dzień dobry
system w laptopie bez zrobienia recovery cd :)
Jak zamówisz płytki dostajesz dwie 1. z windowsem z której się stawia
goły xp, drugą ze sterownikami i właśnie całym tym dodatkowym softem,
oczywiście nie musisz wszystkiego instalować.

Pozdrawiam,

Michał