Re: Laptop do grafiki i gier

Autor: fr33k <fr33k_at_WYWAL_TO_o2.pl>
Data: Tue 24 Jul 2007 - 19:48:03 MET DST

Adaq napisał(a):

> Oglądałem dzis w sklepie skladaki! Rewelka! Gsc pokazal mi co i jak... tylko
> dysk, DVD, pamiec, procesor i cos tam podlega dolozeniu! wszytsko trwa
> doslownie kilka minut (zatrzaski). Po prostu kadlubek to obudowa, matryca,
> plyta i grafika.
> Kozysci:
> Gwarancja dla kadlubka : 2 lata, inne czesci wg gwarancji dolozonych
> akcesoriów, i np. dysk 3-5 lat! Tak, ze gwarancje jest dłuższa i
> kozystniejsza.
> Wada: dostepne kadlubki to przede wszsytkim najmocniejsze i nanowsze
> [...]
No tak, ale jak taki skladak a konkretnie jego obudowa
bedzie dzialac po roku uzytkowania, przenoszenia i innych
mobilnych sprawach. Jakie tam sa matryce? swego czasu
skyszalem o nich pare negatywnych slow, jakoby lapia bad
piksele. Skladajac to do kupy taki kadlubek wcale nie jest
taki rewelacyjny. No chyba ze kupisz i postawisz na biurku i
generalnie nie przenosisz.

--
Pozdrawiam
Marcin