Re: Rozpoznanie laptopa na kadlubku

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Wed 25 Jul 2007 - 10:39:55 MET DST

> Grafika jest GF8600 -czy to jest mocne?

dosc niezle:)
naprawde pograsz juz na tym, ksztem krotszej pracy na bateri niestety.

> Widze, ze przynajniej TY, nie negujesz calkiem skladakow...:) A moze sie
> myle?

wiesz co, raczej nie:)
chociaz generalnie jestem zwolennikiem markowych notebookow(sporo do
czynienia mam z IBMami ThinkPad wiec moj gust jesli chodzi o jakosc troche
sie zmienil:)
ale ostatnio coraz bardziej sie przygladam jak wyglada sprawa z tymi
skladakami i coraz bardziej sie przekonuje.
jest szansa ze nie dlugo trafi w moje rece taki skladak z 8600 na pokladzie
to ogladne go dokladniej.

prawda jest taka ze do niedawna kazdy by ci powiedzial nie kupuj firmowego
desktopa tylko sobie poskladaj:) i oczywiscie maja racje bo za markowego
desktopa placi sie spoooro.

a teraz powoli to samo dzieje sie z notebookami i mysle ze jest do dobry
pomysl o ile jakosciowo bedzie tak samo jak z dekstopami.
cenowo napewno skladak wychodzi konkurencyjnie, pytanie tylko jak z
jakoscia:) moim zdaniem nie powinno byc tak zle, bedzie to polka Asusa czy
taniego HP, Lenovo. napewno skladak bedzie lepszy niz Acer:):):)

--
pzdr
piotrek