Re: Rozpoznanie laptopa na kadlubku

Autor: Adaq <Adaq_TNIJ_at_op.pl>
Data: Wed 25 Jul 2007 - 16:23:12 MET DST

(...)
> jest szansa ze nie dlugo trafi w moje rece taki skladak z 8600 na
> pokladzie to ogladne go dokladniej.

No mam nadzieję, że napiszesz o tym posta, poprosze

> prawda jest taka ze do niedawna kazdy by ci powiedzial nie kupuj
> firmowego desktopa tylko sobie poskladaj:) i oczywiscie maja racje bo
> za markowego desktopa placi sie spoooro.
> a teraz powoli to samo dzieje sie z notebookami i mysle ze jest do dobry
> pomysl o ile jakosciowo bedzie tak samo jak z dekstopami.

Wiesz, zaczynam miec podobne zdanie, tym bardziej, ze kadlubki te są bez
kilku jedynie części! Przekonywuję sie coraz bardziej i zgadzam sei, ze jak
skaldak to tylko extremalny :) bo tylko wtedy duzy zysk. Natomiast kazda
matryca, dysk, itd.. moze ulec awarii bez wzgledu czy siedzi w skaldaku, czy
w firmowym komplecie.

Dochodzi do tego, ze sam chciałbym go złożyć, tylko, ze kupujac w detalu
ceny są duze i wyjdzie tyle co z marżą dla firmy skladajacej... Gdzies w
sklepie interrnetowym juz widzialem same kadlubki po ok 2 kPLN :) Pozdrawiam