Re: Monitor LCD - zglupialem...

Autor: wreny_menel <wredny_menel_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 25 Jul 2007 - 10:37:02 MET DST

PaRaGaS <look@my.sig> napisał(a):

> Wybacz, ale ja zanim kupiłem monitor spędziłem 3 miesiące na czytaniu o
> technologiach, porównywaniu fachowych testów, customer feedbacks,
> oglądaniu monitorów na żywo. Wydaje mi się, że choć trochę wiem, o czym
> mówię.

 A, Gateway.... typowa firma 3x S = sprzedać, skroić i spierdalać .......

 Ciekawe, ostatnio i nie tylko, zauważyłem że półki marketów w Polsce
 są "wybrukowane" ich "sprzętem" .......

 Kupujesz, Twoja sprawa, ale innym którzy nawet nie są w stanie sprawdzić
 co kupują nie wciskaj sprzętu, tak naprawdę to jest z pochodzenia NN.