Re: Monitor LCD - zglupialem...

Autor: PaRaGaS <look_at_my.sig>
Data: Tue 24 Jul 2007 - 23:31:56 MET DST

wredny_menel pisze:

> [...]
> trzymaj się "wybor padl na Samsunga 971p"
>
> a nie słuchaj napaleńców:

> ;PPP

Wybacz, ale ja zanim kupiłem monitor spędziłem 3 miesiące na czytaniu o
technologiach, porównywaniu fachowych testów, customer feedbacks,
oglądaniu monitorów na żywo. Wydaje mi się, że choć trochę wiem, o czym
mówię.

--
      PaRaGaS                             www.paragas.deviantart.com
      GG: 1184355                           www.last.fm/user/PaRaGaS