Re: hp recovery - edycja obrazu ??

Autor: Agent <agentmietek_at_op.pl>
Data: Wed 25 Jul 2007 - 10:35:30 MET DST

Użytkownik "Jacek Maria Jackowski" <j.m.jackowski@gmail.com> napisał w
wiadomości news:1185351733.819204.265540@r34g2000hsd.googlegroups.com...
Witam,
Właśnie dzwoniłem do polskiego HP i powiedzieli, że mogę dostać płytki
z systemem operacyjnym do laptopa, który otrzymałem tylko z partycją
recovery. Osobiście taka partycja recovery podoba mi się, nie podoba
mi się tylko co się z niej instaluje. Chciałbym by zabootowanie kompa
z partycji recovery instalowało tylko system operacyjny, nic więcej bo
instaluje smiecie symanteca i triala MS Office 2007. Dodatkowo chętnie
bym dysk podzielił na partycje tak by dla windy mieć pół dysku, wtedy
obraz też chyba musi być inny bo zmienia się wielkość dysku na którym
ten obraz będzie odtwarzany. Czyli całość sprowadzam do pytania -
jakim narzędziem mogę edytować obraz systemu na partycji z której
system się instaluje.

Zobacz jakie rozszerzenie ma obraz i może to wyjaśni program jakim zrobiony
został obraz. Wiem ze do Norton GHOST był edytor obrazów.
A tak poza tym to cała ta partycja recovery to ułatwia zycie chyba
kompletnym laikom komputerowym bo cała reszta to wolałaby osobne płytki.
Obraz można przecież zrobic sobie samemu z tym co się chce i dowolnie
podzileić partycje a tak to są zawsze problemy.
Napisz mi jeszcze czy sprawie tych plytek wystarczy tylko telefon czy jakies
specjalne zabiegi (no bo wyobrażam sobie ze kazdy moze sie podac za
posiadacza laptopa HP i powiedzieć "przyslijcie mi płytki")