Re: Chce kupić karte graficzną do Far Cry'a :)

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Mon 23 Jul 2007 - 20:48:32 MET DST

Użytkownik Michal Bien napisał:

[cut]

> FarCry stary, grafika tez stara ale raczej nie polecam R9800PRO,
> zwlaszcza na takie upaly. Wez raczej cos mniej pradozernego, co latwo
> schlodzic i tak nie chalasuje. FarCry ma juz swoje lata, wiec wystarczy
> nawet GF7300GT na GDDR3 z cichym chlodzeniem. Wyjdzie troche drozej, ale
> bedziesz zadowolony. Z powodu temepratury za oknem przypominalem sobie
> ostatnio FarCry (zdecydowanie lepiej pasuje do aury niz np: ColdFear)
> i spokojnie chodzil na high 1024x768 na GF7600GS 450/500(1000DDR) -
> nawet nie robilem OC bo do tej gry nie potrzeba.

Co do R9800Pro to przesadzasz troche z tymi upalami ;] Mialem takiego
przez dlugi czas, podkreconego o wiele wyzej niz XT z zalozonym
chlodzeniem Zalmana VF700 i radiatorami na pamieci, jakos specjalnie nie
grzal sie z tym chlodzeniem. Teraz pewnie taki komplecik mozna kupic
bardzo tanio, ja dawno temu dalem 350zl ;) Ale szczerze mowiac to chyba
rzeczywiscie lepiej jakby kupil cos nowszego w stylu 7300GT, bo nie ma
sie co pchac w starocie.

ps. 6800GT to byl grzejnik dopiero :)

--
Pozdrawiam,