Re: Producenci plyt glownych

Autor: \ <mbuniek_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 23 Jul 2007 - 20:48:48 MET DST

> Czy jest mozliwe usegregowanie producentow plyt glownych od najlepszego do
> najgorszego?
> (mam na mysli wydajnosc). Czy ta segregacja bedzie rownoczesnie mowila
> ktore plyty psuja sie najczesciej czy nalezy dla tego porownania wykonac
> kolejna segregacje?

Nawet mercedesy maja swoje servisy, uzytkownik ktory ma w zyciu 10 plyt ma
za mala pule testowa aby to wybadac, szybciej pracownicy servisow ktorzy
przewalaja tego setki.
Jakis czas temu pracowalem w servisie i moje typy wygladaly by tak.
Od najlepszej wydajnosc stabilnosc wyposazenie jakosc

1. ASUS
2. Gigabyte
3. MSI/Abit ewentialnie na 2 miejscu Abit/Gigabyte (tu mam zagwostke)
4. Epox
5. Soltek
6. ASRock
7. ECS

oczywiscie gorna polka plyt kazdego producenta w cenach 500 + to raczej juz
przyzwoite produkty, w plytach najtanszych zachodzi kompromis cena/jakosc i
tu jest pole do popisu dla producentow.
Trzeba jeszcze zauwazyc ze np. najtansza plyta asusa jest zazwyczaj drozsza
od najtanszych plyt producentow z konca listy.

Tak ja to widze. Ale ktos moze ma bardziej swierze obycie :)

Pozdrawiam
Buniek