Re: komputery mikrotech

Autor: <mkeruj_at_gmail.com>
Data: Mon 23 Jul 2007 - 20:43:43 MET DST

On 23 Lip, 18:26, Marek <marek_n...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> Czy macie jakies doświadczenia z komputerami firmyhttp://mikrotech.com.pl/
> ?? (ni emylić z microtech.
>
> Głównie jak jest z awaryjnością, solidnością wykonania i serwisem. Są ZPCH,
> więc można przy zakupie do firmy pomniejszyć opłaty na PFRON. Przy 10
> komputerah to już niezła kwota.
>
> --
> Marek

Hej.

Po prostu składają komputery nic samemu nie firmując.
Przypuszczalnie w takiej sytuacji dają łączną gwarancję na wszystko, a
później sami egzekwują poszczególne naprawy u producenta.
Tak więc jedyną niewiadomą pozostaje jakoś kontaktu z nimi i
ewentualna szybkośc działania, ale to wszystko musi byc w umowie
lizingowej, tak więc nie obawiałby się, tylko brał.
Ja jak dotąd zawsze pracuję na składakach, tylko że składam sam...