Re: Karta do przechwytywania obrazu analogowa ?

Autor: Gosciu <gnhmra2001_at_barg.cy>
Data: Fri 20 Jul 2007 - 01:24:11 MET DST

Użytkownik "PAndy" <pandrw_cutthis_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:f7o2ad$bk1$1@news.onet.pl...

> "Gosciu" <gnhmra2001@barg.cy> wrote in message
>
> duzo zalezy od zrodla - IMO ma sens sprawdzanie tylko po tzw niskiej -
> czyli zrodlo np DVD dolaczone do karty poprzez zlacze SVIDEO

> Najlepsze w kartach dostepnych na PC za niewielkie pieniadze to chipy
> conexanta z rodziny CX2388x dla magistrali PCI i dla PCI Express CX23885.
>
> Do czego ma byc ten streaming AV? do linka 5mbps? czy do 512kbps?
> Sprzetowo masz w tanich kartach kodowanie do MPEG1, MPEG2 czyli co
> najmniej 2mbps dla obrazu 352x576.

> i kosztuja duzo wiecej oferujac zamkniete srodowisko i rzadko sa
> [...]

Ok mocny pecet wiadomo oprogramowanie również które mi zapewni streaming.
Tylko żeby karta wejścia miała dobre nie robiła z obrazu kaszany,ostry
czysty i bez przebarwień kolorów.
Bo jak karta mi obraz zmarnuje to oprogramowanie i kompresja tylko to
jeszcze pogorszy.
Znalazłem cos takiego na ebau
http://cgi.ebay.co.uk/osprey210-osprey-210-Audio-Video-Capture-Viewcast_W0QQitemZ280128670427QQihZ018QQcategoryZ86700QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem
Możecie sie wypowiedzieć co to warte czy może cos innego jeszcze szukać ?