Re: Karta do przechwytywania obrazu analogowa ?

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 20 Jul 2007 - 18:16:26 MET DST

"Gosciu" <gnhmra2001@barg.cy> wrote in message
news:f7orqq$fn1$1@news.onet.pl...

> Ok mocny pecet wiadomo oprogramowanie również które mi zapewni
> streaming.
> Tylko żeby karta wejścia miała dobre nie robiła z obrazu kaszany,ostry
> czysty i bez przebarwień kolorów.

to zalezy wylacznie od konfiguracji karty

> Bo jak karta mi obraz zmarnuje to oprogramowanie i kompresja tylko to
> jeszcze pogorszy.

ustaw poprawnie wejscie karty - wyreguluj jasnosc, contrast, saturacje -
np przy pomocy dscalera

> Znalazłem cos takiego na ebau
> http://cgi.ebay.co.uk/osprey210-osprey-210-Audio-Video-Capture-Viewcast_W0QQitemZ280128670427QQihZ018QQcategoryZ86700QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem
> Możecie sie wypowiedzieć co to warte czy może cos innego jeszcze
> szukać ?

to zwykla karta na conexancie i to bt878 - IMO kup porzadna karte na
CX2388x lub cos co powinno dac minimalnie lepszy obraz karte zewnetrzna
na USB lub FireWire - lepsza jakosc bedzie wynikac z wyjecia karty z
obudowy PC a wlascwie zasilania jej z lepszego zrodla niz typowy
zasilacz PC (ten sam problem maja karty audio i graficzne - zasilacze
impulsowe sa dosc "brudne" generuja na liniach zasilajacych zaszumione
napiecie ktore przenosi sie na pozostale bloki, do tego dochodzi wplyw
zmiennych obciazen innych podzespolow)