Re: Karta do przechwytywania obrazu analogowa ?

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 19 Jul 2007 - 18:08:45 MET DST

"Gosciu" <gnhmra2001@barg.cy> wrote in message
news:f7nvns$5h2$1@news.onet.pl...
> Dziękuje za odpowiedz
> Obraz nie jest ostry ,czysty na tych kolory przebarwione czasem dzieje
> sie to na kartach TV ogólnie.

duzo zalezy od zrodla - IMO ma sens sprawdzanie tylko po tzw niskiej -
czyli zrodlo np DVD dolaczone do karty poprzez zlacze SVIDEO

> A o sprzętowe kodowanie mi chodzi dla tego żeby wspomagało ten
> streaming Av.
> Polecić cos dobrej jakości na dobrym przetworniku.

Najlepsze w kartach dostepnych na PC za niewielkie pieniadze to chipy
conexanta z rodziny CX2388x dla magistrali PCI i dla PCI Express
CX23885.

Do czego ma byc ten streaming AV? do linka 5mbps? czy do 512kbps?
Sprzetowo masz w tanich kartach kodowanie do MPEG1, MPEG2 czyli co
najmniej 2mbps dla obrazu 352x576.

> PS.
> Sokol czowa a pozatym jak sa dobrej jakości przetworniki wejściowe to
> obraz również jest lepszy jak napisał Pandy.
> Przecież sa jakieś karty Bardziej profesjonalne niz. zwykle tv.

 i kosztuja duzo wiecej oferujac zamkniete srodowisko i rzadko sa
optymalizowane pod katem streamingu

profesjonalnie zaltwia sie to tak:
http://www.streambox.com/customers/contribution.html

IMO w warunkach amatorskich najrozsadniej jest stosowac mocny PC +
oprogramowanie ktore w czasei rzeczywistym przyjmie, obrobi i zkoduje
video.
Jelsi myslsiz o profesjonalnych rozwiazanich to musisz liczyc sie z
wydatkiem co najmniej kilku tysiecy $ (w srodku tez pc z karta wcale nie
profesjonalna i z reguly softem na bazie linuksa) - dobre rozwiazania to
wydatki duzo powyzej 10 tysiecy $