Re: Dobry laptop w dobrej cenie :)

Autor: Adaq <Adaq_TNIJ_at_op.pl>
Data: Thu 19 Jul 2007 - 18:07:50 MET DST

Użytkownik "piotr m" <dopiotrka@SPAMgmail.com> napisał w wiadomości
news:f7nafm$gm5$1@achot.icm.edu.pl...
> Jeżeli będziesz go używać w domu to co ci przeszkadza ta matryca? W MM
> postawił mi dwie obok siebie i jest duża różnica na korzyść tej
> błyszczącej, kolory bardziej nasycone, bardziej "soczyste" i czerń
> bardziej czarna a w tej matowej wszystko takie właśnie wyplowiałe.
> Ja właśnie idę dziś odebrać Toshibe A200-13o za 3100, postawiłem na nią :)

Hmmm... oglądałem ją i przy okazji szukania notebooka podziele sie kilkoma
spostrzeniami:
1. Toshibe A200-130 a zdaje sie białą klawiaturę z calą wewnętrzną
podstawką -chyba predzej dla kobiety, a moze sie myle, powiedz co o tym
myslisz?
2. 4xUSB to juz lepiej bo 3 czasem moze brakowac, aczkolwiek Asusy maja
zwykle 5.
3. 15,4" dla panoramy mobilnej to za duzo, wg mnie 14-15, ale kazdy moze
miec swoje zdanie :). Panorama 15,4" to tak jak Standard 17".
4. Wazy ok. 2,5 kg -duzy plus, ale ciekawy jestem ile wytrzyma bateria i ile
,ma celek, bo Toshiba zwykle ok. 1,5h
5. Zalezy mi, zebys po zakupie opisal wrazenia z pracy na niej.
6. W ogole nie moge zniesc mysli, ze kupie panorame z matrtycą lustrzaną.
Fakt, ze rownomierne podswietlenie i duzy kontrast (do pracy w sloncu:). ale
Panowie wieziec swoje odpicie, lub lampy na ekranie to koszmarne i
denerwujące doswiadczenie, co Wy na to? Panorama powoduje, ze sprzet jest
szerszy i wiekszy w tym 1 wymiarze. Poza taym wcale filmy divx itp. nie
wypenniają calej matrycy-są psy poziome, a przy filmie standard mamy pasy
poziome z boku -chyba, ze spzredawca cos zle uruchamiał!
7. Stawiam na Asusa :)

Pozdrawiam serdecznie i czekam na doswiadczenia z A200-130