Re: Karta do przechwytywania obrazu analogowa ?

Autor: Gosciu <gnhmra2001_at_barg.cy>
Data: Thu 19 Jul 2007 - 17:24:43 MET DST

Użytkownik "PAndy" <pandrw_cutthis_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:f7numf$2tg$1@news.onet.pl...

> "Gosciu" <gnhmra2001@barg.cy> wrote in message
>
> tzn co cie nie zadowala - opisz to co juz sprawdziles - moze okazac sie ze
> po prostu nie potrafiels skonfigurowac karty, uzywales zlego
> oporgramowania no i zaniedbales sprawe okablowania oraz poprawnego
> zasilania calej konfiguracji.
> no i jeszcze jedna kwestia - jak chcesz streamowac i jak sie to ma miec do
> sprzetowego kodowania

Dziękuje za odpowiedz
Obraz nie jest ostry ,czysty na tych kolory przebarwione czasem dzieje sie
to na kartach TV ogólnie.
A o sprzętowe kodowanie mi chodzi dla tego żeby wspomagało ten streaming Av.
Polecić cos dobrej jakości na dobrym przetworniku.
PS.
Sokol czowa a pozatym jak sa dobrej jakości przetworniki wejściowe to obraz
również jest lepszy jak napisał Pandy.
Przecież sa jakieś karty Bardziej profesjonalne niz. zwykle tv.