Re: Klawiatura - ważna rzecz

Autor: be_er <be_er_at_na.gazecie.pl>
Data: Wed 18 Jul 2007 - 19:26:06 MET DST

"Wiktor S." napisał:

> ojeeej... i co, teraz już nie znajdziesz? ;-)

Noooo ;)

> fuj! naciśnie się przypadkiem, i co? dupa.
> zawsze pod sleep ustawiam "nic nie rób", a pod power (ale na obudowie, nie
> na klawiaturze) - hibernację.
> jak chcę rzeczywiście zamknąć system, to wyklikam.

To ma sens w przypadku debilnie rozmieszczonych klawiszy 'power'. Mam taki
wypust w pracy, w służbowym sprzęcie. Kupili najtańsze badziewie i przyciski
Sleep, Power i cuś jeszcze były tuż pod grupą przycisków Home, End, PgUp,
itp... Nad strzałkami :)
Pierwszego dnia wydłubałem je zupełnie.
W tej mojej klawiaturce "power" jest w bardzo bezpiecznym miejscu.
Niemożliwym do pomyłkowego wciśnięcia.

> używam teraz mediatech - czarna, trochę przycisków "multimedialnych", ale
> poza tym jest prostokątna bez udziwnień - bardzo sobie chwalę.
> konkretnie tę:
> http://www.proline.pl/shop.php?id=mediatech_mt1211_genova_jpg

Macałem przed chwilą dosłownie w MM. :)
Już nie pamiętam, co mnie do niej zniechęciło... Ale chyba to była głośność.
Przede wszystkim spacji. Reszta OK (układ klawiatury) i kto wie, czy jeśli
nie znajdę lepszej, to jej nie kupię...