Re: Klawiatura - ważna rzecz

Autor: Wiktor S. <SPAM.wswiktor_at_poczta.SPAM.fm.SPAM>
Data: Wed 18 Jul 2007 - 16:44:16 MET DST

> Po około 2 latach CAŁKOWICIE starły się literki A, S, Z, N, M, K, inne
> również lekko pozacierane.

ojeeej... i co, teraz już nie znajdziesz? ;-)

> Poza tym klawiatura jest głośna - gdy żonka "klepie" zapamiętale z
> jakimiś koleżankami na GG :) to muszę znacząco zwiększać głośność TV,
> żeby cokolwiek słyszeć :)

pamiętam swoją pierwszą klawiaturę: miała wściekły "klik".

> Z klawiszy funkcyjnych na dobrą sprawę potrzebuję jednej rzeczy:
> POWER :)

fuj! naciśnie się przypadkiem, i co? dupa.
zawsze pod sleep ustawiam "nic nie rób", a pod power (ale na obudowie, nie
na klawiaturze) - hibernację.
jak chcę rzeczywiście zamknąć system, to wyklikam.

> Inną WAŻNĄ sprawą jest układ klawiczy PgUP, PgDn, Home, Insert, Del i
> End. ZDECYDOWANIE preferuję układ poziomy, jak w podanym wyżej linku.
> No i najważniejsze wymagane cechy: cicha i trwała :)

hehe.. ja mam tak sprecyzowane wymogi co do układu, że nieźle się zawsze
muszę naszukać odpowiedniej klawiatury :-)

> Podpowiecie coś?
> Jeśli nie znacie modelu, który spełniałby wymagania, to chociaż
> polećcie producenta, firmę.

używam teraz mediatech - czarna, trochę przycisków "multimedialnych", ale
poza tym jest prostokątna bez udziwnień - bardzo sobie chwalę.

konkretnie tę:

http://www.proline.pl/shop.php?id=mediatech_mt1211_genova_jpg

--
Azarien