Re: Klawiatura - ważna rzecz

Autor: be_er <be_er_at_na.gazecie.pl>
Data: Wed 18 Jul 2007 - 19:29:10 MET DST

"eth_0" napisał:
> I kup właśnie ten model Logitech Y-SX49. Używam takowej już od 2004
> roku i jest niezawodna, nie bede tu wspominal o walorze niskich
> klawiszy bo jest to rewelka.

Wydaje się OK. Gdyby jeszcze była w wersji czarnej, wciągnąłbym od razu :)
Ma wyłącznik? (tzn. czy ma przycisk 'power' :) )

> I jeszcze na przyszłość nie kupuj badziewia pod nazwa Tracer itp bo
> bedziesz mial z tym "doświadczenia" ;)

No tego to jestem pewien :)
Chociaż skubańcy designe robią ładne. Przed chwilą wróciłem z zakupów i przy
okazji zaszedłem do MM. I jak na złość właśnie tracery mi wpadały w oko :).
Mają kilka takich fajnych "surowych", bardzo klasycznych modeli....