Re: Klawiatura - ważna rzecz

Autor: Brovar <brovar_miszcz_at_interia.pl>
Data: Thu 19 Jul 2007 - 00:11:10 MET DST

On Wed, 18 Jul 2007 19:26:06 +0200
"be_er" <be_er@na.gazecie.pl> wrote:

> Noooo ;)

> To ma sens w przypadku debilnie rozmieszczonych klawiszy 'power'. Mam taki
> wypust w pracy, w służbowym sprzęcie. Kupili najtańsze badziewie i przyciski
> Sleep, Power i cu¶ jeszcze były tuż pod grup± przycisków Home, End, PgUp,
> itp... Nad strzałkami :)
> Pierwszego dnia wydłubałem je zupełnie.
> W tej mojej klawiaturce "power" jest w bardzo bezpiecznym miejscu.
> Niemożliwym do pomyłkowego wci¶nięcia.

> Macałem przed chwil± dosłownie w MM. :)
> Już nie pamiętam, co mnie do niej zniechęciło... Ale chyba to była gło¶no¶ć.
> [...]

Mam, używam, odradzę...

Chociaż faktycznie ma dobry układ i wcale nie jest taka głośna, to do ciężkiej nerwicy doprowadza mnie pisanie czegokolwiek dłuższego na niej... bo ciężko się przyciski wciskają i na domiar złego każdy wciska się inaczej (różny opór stawiają). Generalnie strasznie męczy przy pisaniu.

Pozdrawiam
Brovar

--
Bartosz Browarski <bartosz.browarski@gmail.com>