Re: Czas wymienić bańkę na LCD - co sądzicie o Samsung 206BW?

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Tue 17 Jul 2007 - 18:21:15 MET DST

gosmo zapodał(-a):
> Do pozostałych rzeczy nadaje się jak najbardziej, ale jeśli chodzi o TV to ja z TNką próbowałem i się nie udało. Telewizję
> oglądałem raz z łóżka
[...]

Jeszcze jedno - czytając o tym LCD znalazłem ciekawe informacje:

---
Monitor jako taki jest bardzo ok ale... Szkoda, że w żadnym ze sklepów
 nie ma uwagi, że monitory są poserwisowe. Często noszą niewielkie
ślady używania lub serwisowania albo co gorzej mają drobne wady.
W stanach taki sprzęt sprzedawany jest z adnotacją "refurbished".
Stąd też ta atrakcyjna cena. Dystrybutor zakleja numer seryjny w celu
 ukrycia fabrycznej/faktycznej daty produkcji. Gwarancja jest od dystrubutora,
nie producenta. Gateway nie posiada w Polsce ani autoryzowanej sieci
sprzedaży ani serwisów. Wszystkim zajmuje się jakaś firemka z Sulejówka. .
---
Monitor o bardzo ciekawych parametrach i cenie. Niestety jak już ktoś
napisał są to monitory prawdopodobnie poserwisowe i na dodatek
trudno dostać egzemplarz bez wad - na 4 sprawdzone przeze mnie sztuki
 wszystkie miały albo wypalone pixele/subpixele, krzywy pivot czy defekty
 obudowy. Jeśli się trafi na sprawny egzemplarz to warto :)
---
(źródło: http://www.skapiec.pl/site/cat/12/comp/155012_komentarze/)
--
Dominik Siedlak (bachus)