Re: Czas wymienić bańkę na LCD - co sądzicie o Samsung 206BW?

Autor: gosmo <gosmo67_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 17 Jul 2007 - 12:01:23 MET DST

DooMiniK pisze:
> Pozostały czas: karta TV (służy mi jako telewizor).

Do pozostałych rzeczy nadaje się jak najbardziej, ale jeśli chodzi o TV
to ja z TNką próbowałem i się nie udało. Telewizję oglądałem raz z łóżka
  raz z fotela, raz sam, raz z rodzinką i za każdym razem musiałem
ustawiać go tak, aby dało się w miarę dobrze widzieć obraz. Także
wszystko zależy od tego ile wart jest oglądanie TV z monitora i czy tyle
aby kupić coś na (S-)PVA lub lepszej matrycy. Ja w pracy mam "prawie"
no-namea: Gateway 21" panorama z SPVA, hubem USB 2.0, wejściami i
wyjściami TV, pivotem, PIPem i jeśli miałbym kupować jeszcze raz to bym
go kupił do domu. Cena to 1400zł więc więcej niż 206bw ale zdecydowanie
mniej niż markowy 21" panoramiczny z SPVA i dodatkowymi ficzerami. Nie
jest idealny ale... moim zdaniem warto.

Link:
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=GATEWAY+FPD+2185W

Pozdrawiam