Re: Czas wymienić bańkę na LCD - co sądzicie o Samsung 206BW?

Autor: gosmo <gosmo67_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 18 Jul 2007 - 08:59:26 MET DST

DooMiniK pisze:
> gosmo zapodał(-a):
> [...]
>
> Jeszcze jedno - czytając o tym LCD znalazłem ciekawe informacje:

<ciach>

O tym właśnie pisałem, ja dostałem za pierwszym razem 100% sprawny
monitor. Jeśli o moje możliwości finansowe chodzi które są dość skromne,
to bym dość sporą wagę przyłożył do tego, aby to był na pewno egzemplarz
który mi będzie odpowiadał. Dlatego poszukałbym takiego sklepu
internetowego, który umożliwia odbiór własny. I przed odbiorem zażyczyć
sobie otwarcia i podłączenia. Wątpię aby robili problemy jeśli by nie
chcieli czegoś ukryć.

Tak czy inaczej monitor jest nośnikiem bardzo dobrej matrycy i to się
ceni. Dodatkowo wpakowali do niego sporo gadżetów, od których można się
uzależnić (pivot, pip, hub usb) a markowy odpowiednik kosztuje duuużo
więcej.