Re: Czas wymienić bańkę na LCD - co sądzicie o Samsung 206BW?

Autor: jack <shineme-wytnij_at_gazeta.pl>
Data: Wed 18 Jul 2007 - 08:48:44 MET DST

Dnia Tue, 17 Jul 2007 18:21:15 +0200, DooMiniK napisał(a):

> gosmo zapodał(-a):
> [...]
>
> Jeszcze jedno - czytając o tym LCD znalazłem ciekawe informacje:
>
> ---
> Monitor jako taki jest bardzo ok ale... Szkoda, że w żadnym ze sklepów
> nie ma uwagi, że monitory są poserwisowe. Często noszą niewielkie
> ślady używania lub serwisowania albo co gorzej mają drobne wady.
> W stanach taki sprzęt sprzedawany jest z adnotacją "refurbished".
> Stąd też ta atrakcyjna cena. Dystrybutor zakleja numer seryjny w celu
> [...]

Myśle ze jak kupisz będziesz zadowolony. Ja kupiłem wlasnie w proline i
monitor nie ma sobie rownych w tej cenie jesli chodzi o jakosc i wygode
korzystania. Obraz jak zyleta bo matryca z dobrej półki - 3 lata pisemnej
door to door wiec nie ma sie czym martwic na zapas przeciez.
Poza oczywistosciami - ja korzystam z PIP'a jak pracuje na 2 komputerach
(podgląd)- mozna latwo przeniesc - podpiąc dvd i obejrzec film na panoramie
latwi sie podnosi i przechyla - pivot - hub usb 4 portowy to tez zaleta -
aparat i pena podłaczam bez szukania portów.
Zrobisz jak zechcesz ale za 1400 nie ma to konkurencji jak narazie.