Re: Czas wymienić bańkę na LCD - co sądzicie o Samsung 206BW?

Autor: PaRaGaS <look_at_my.sig>
Data: Tue 17 Jul 2007 - 12:07:14 MET DST

gosmo pisze:

> Do pozostałych rzeczy nadaje się jak najbardziej, ale jeśli chodzi o TV
> to ja z TNką próbowałem i się nie udało. Telewizję oglądałem raz z łóżka
> raz z fotela, raz sam, raz z rodzinką i za każdym razem musiałem
> ustawiać go tak, aby dało się w miarę dobrze widzieć obraz. Także
> wszystko zależy od tego ile wart jest oglądanie TV z monitora i czy tyle
> aby kupić coś na (S-)PVA lub lepszej matrycy. Ja w pracy mam "prawie"
> no-namea: Gateway 21" panorama z SPVA, hubem USB 2.0, wejściami i
> wyjściami TV, pivotem, PIPem i jeśli miałbym kupować jeszcze raz to bym
> [...]

No bez przesady, Gateway to dość uznana marka, tylko u nas prawie
nieznana. W żadnym wypadku noname. A ten monitor był tu polecany wiele
razy (przeze mnie również) jako tańsza alternatywa dla 215TW (którego
posiadam). Funkcyjnie są identyczne, mają tę samą matrycę Samsunga.
Wart swojej ceny, która wyjątkowo jest na poziomie zbliżonym do reszty
Europy/USA. Pewnie dlatego, że u nas dopiero wchodzą na rynek.

A na 215TW oglądanie TV to przyjemność :)

--
PaRaGaS                   /\/\
gg: 1184355             =(~.~=)         http://www.last.fm/user/PaRaGaS