Re: Czas wymienić bańkę na LCD - co sądzicie o Samsung 206BW?

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Tue 17 Jul 2007 - 09:46:27 MET DST

Radosław Sokół zapodał(-a):
> To jest *najzwyklejszy* panel TFT TN. Czyli krótkie czasy
> reakcji, dobra ostrość i niska cena. I wszystkie wady: marne
> kąty widoczności, żałosne odwzorowanie barw. Do pracy z tek-
> stem i typowych domowo-biurowo-internetowych zadań dobry
> (ja używam samych TNów i sobie chwalę), do multimediów
> słaby. Ale LCDka do multimediów kupisz dopiero gdzieś za
> dwukrotnie wyższą cenę.
> Napisz do jakich zastosowań wykorzystujesz komputer (i w
> efekcie -- monitor).

Ogólnie Radku to jest tak, że gram raz na rok. Komputer domowy w 90% do:
- internet
- zdalna praca :)
- edytory tekstu
Pozostały czas: karta TV (służy mi jako telewizor).
Wydaje mi się, że w tej cenie (~1000zł) spokojnie mi to wystarczy a dodatkowo
będę mógł dorzucić większy dysk...

Jeszcze jedno pytanie. Teraz mam standardową 17stkę. Jak będzie wyglądać sprawa
oglądania TV na panoramie? (korzystając z tunera...).

ps. nie chcę LCD z wbudowanym tunerem z tego względu, że najczęściej oglądam TV w małym
oknie, jednocześnie pracując. Jak to jednak będzie wyglądać w pełnym oknie?

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,