Re: LG czy Benq

Autor: HawkEye <HawkEye_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Sun 15 Jul 2007 - 15:44:16 MET DST

Nie kazdy uzywa plytek Sony
Nie zawsze bedziesz mial plyty TYLKO Sony (np. jakis kumpel uzywa plytek
Benq i postanowisz cos od niego z takiej plytki sobie zgrac i co wtedy?)
Nie zawsze predkosc idzie w parze z jakoscia
Czasem przez nieuwage plytke upuscimy i juz powstaje rysa... a czasem ktos
nam porysuje taka plytke...

etc etc.... sprzeczac sie mozemy do usranej smierci.... z tym, ze ja mu nie
nakazuje-ja mu tylko podpowiedzialem typowy przyklad z zycia wziety, a Ty mu
zapodales rozwiazanie maniaka , ktory tylko nagrywa i nagrywa i nagrywa....
Jesli z nagrywarki kozystamy sporadycznie to predkosc ma blacha przydatnosc,
bo i tak wielkiej roznicy nie zauwazy, a po za tym moze i poczeka sobie te
pare sekund dluzej, za to gdy przyniesie sobie jakis film lub gre od kumpla
na porysowanej plycie, to czas zaoszczedzi przy odczycie takowej plyty...

Osobiscie mam w laptopie nagrywarke Pioneer'a z max speed 8x i jakos nie
nazekam. Za to bardziej martwilbym sie, gdyby naped ten podczas prezentacji
robil mi psikusa i zastanawial sie godzinami przy odczycie
popalcowanych/porysanych plyt... Tez np. bylo mi przykro, ze moja nagrywarka
nie jest SuperMulti, tak jak to w drogich laptopach bywalo, ale z czasem po
prostu sie tym nie przejmowalem, bo i tak nie mialem stycznosci z taka plyta
(DVD-RAM), a jesli juz kupuje czyste nosniki, to sa to zazwyczaj jakies
tanie Titanum. kiedys jeszcze zwracalem uwage +/- a teraz juz nawet tym sie
nie przejmuje.
Jak juz wspomnialem-nie tylko nagrywarka ma znaczenie, ale i sam nosnik na
ktory nagrywamy. Co do plytek Sony, to nie sa one wcale rewelacyjne-sa tak
samo tandetne, jak kazde inne tanie plytki. Doplacasz jedynie te kilka gr.
do marki tak jak do Philips'ow... Inna sprawa, ze Sony nie produkuje
plyek-zleca to bodajze firmie BTC (ale nie jestem pewien czy to akurat BTC,
czy moze jakas inna firma).

I juz tak na koniec, to faktycznie nie ma sensu sie spierac... nagrywarki w
dzisiejszych czasach sa tak tanie i jednakowoz badziewne, ze nie warto sobie
zaprzatac tym glowy, tylko brac co popadnie ;) predkosci i tak nowe
nagrywarki maja mniej wiecej jednakowe, ale z korekcja wciaz sa roznice
(nawet w roznych modelach tego samego producenta) i tylko dlatego
wspomnialem o korekcji...