Re: MSI K9N SLI-2F (nForce 570 SLI) + WinXP = duzy problem

Autor: Poziomka <ziomka_poziomka.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 15 Jul 2007 - 15:45:18 MET DST

Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał(a):

> Po tym, ze masz problem z obsluga programu do partycjonowania. Wsadz
> swoj dysk do innego kompa, zrob to jakims narzedziem, ktorego obsluga
> sprowadza sie do kilikania i zapewniam Cie, ze instalator Windowsa zadziala.

Mam zly dzien, temp. na zewnatrz grubo przekracza 30 st. C, a w dodatku
musze czytac bzdury jakimi mnie raczysz... Czysto hipotetycznie zakladajac
ze masz racje i faktycznie jestem totalnym zerem w kwestii obslugi np.
fdisk'a czy dociera do Ciebie nastepujacy fakt: w chwili obecnej na dysku
NIE ma ani JEDNEJ partycji a Instalator w dalszym ciagu ma opory?

Na wszystkich patrzysz z gory zakladajac ze nie maja absolutnie zadnej
wiedzy nt. funkcjonowania kompow? A moze szowinizm przez Ciebie przemawia,
hm?

Poziomka