Re: Ocena zestawu

Autor: Roman \ <seek80_at_NOSPAM.o2.pl>
Data: Sat 14 Jul 2007 - 13:52:52 MET DST

gambiting pisze:
> [...]
> Ale popatrz na to z tej strony - czy AMD ma JAKIEKOLWIEK rozwiązanie
> równie przyszłościowe co ta płyta? Procesory QuadFX(te zestawy po dwa
> procki każdy po dwa rdzenie) jeszcze nie wyszły,ale wiadomo że będą
> wykorzystywać nową podstawkę - płyt głównych brak,oprócz jednego
> modelu testowego asusa.A jak i jedne i drugie pojawi się na rynku,to
> trzeba pomyśleć co dalej i AMD znowu robi nam niespodziankę,ponieważ
> prawdziwe procesory QuadCore będą.....też na innej podstawce.A tutaj
> masz płytę która obsługuje kolejną generację procesorów i kolejną
Tak, zgadzam się, że platforma Intel'a wygląda dzisiaj bardziej
"przyszłościowo" i nie miałem zamiaru przechodzić na AMD.

> [...]
> praktycznie żaden w stosunku do ddr2.Ja w swoim komputerze posiadam
> właśnie tą płytę(ga-p35c-ds3r) i jestem nią zaczarowany,jak chodzi o
> liczbę możliwości i wydajność.Pozatym mam teraz wpięte 2gb
> ramu(4x512mb ddr2 GOODRAM 667mhz) i nie narzekam,mimo że teoretyczne
> możliwości chipsetu wykorzystuje w ok. 60%. A płytę kupiłem właśnie ze
> względu na przyszłość - teraz to nie mógłbym sobie pozwolić nawet na
> 1gb ddr3,ale wiem że kiedy ceny spadną i pojawią się procesory serii
> Penryn będę mógł bez problemu ich użyć bez kolejnej zmiany płyty
> głównej.Wniosek musisz jednak wyciągnąć sam.
DDR3 istotnie jest dziś nieopłacalne. Mi się jednak wydaje, że i za rok
ich ceny nie spadną poniżej DDR2, a to będzie prawdopodobnie czas na
wymianę pamięci na 4GB. Jeśli chciałbym później dalej się trzymać tej
samej płyty głównej - musiałbym przy następnej rozbudowie pamięci
powrócić do DDR2, bo ta płyta obsłuży tylko 4GB DDR3. Tak więc
zastanawiam się nad sensem kupna płyty obsługującej DDR2 i DDR3 skoro
wtedy kiedy DDR3 staną się opłacalne (gdy standardem będzie >4GB) i tak
nie będę mógł z tego skożystać. Może lepiej wziąć zwykłą GA-P35-DS3 i
nie oszukiwać się co do wymiany na DDR3?

> Właśnie to jest śmieszne że przy wszystkim.Czasami na ekranie jest
> parunastu przeciwników i śmiga,a czasami wyskoczy dwóch i tnie jak
> babcia stefcia pod górkę.
A nie zależało to w jakiś sposób od otoczenia? Że w lesie na przykład
były zawsze problemy, a w reszcie miejsc grało się w miarę komfortowo?

--
Pozdrawiam
Roman "Seek" Sęk