Re: Ocena zestawu

Autor: nicos <wwwNO_SPAM_at_przekonajmnie.pl>
Data: Fri 27 Jul 2007 - 11:39:26 MET DST

> DDR3 istotnie jest dziś nieopłacalne. Mi się jednak wydaje, że i za rok
> ich ceny nie spadną poniżej DDR2, a to będzie prawdopodobnie czas na
> wymianę pamięci na 4GB. Jeśli chciałbym później dalej się trzymać tej
> samej płyty głównej - musiałbym przy następnej rozbudowie pamięci
> powrócić do DDR2, bo ta płyta obsłuży tylko 4GB DDR3. Tak więc
> zastanawiam się nad sensem kupna płyty obsługującej DDR2 i DDR3 skoro
> wtedy kiedy DDR3 staną się opłacalne (gdy standardem będzie >4GB) i tak
> nie będę mógł z tego skożystać. Może lepiej wziąć zwykłą GA-P35-DS3 i
> [...]

No za rok to na pewno nie będzie opłacalne. W tej chwili słabe DDR3 są
wolniejsze od szybkich DDR2 (zresztą to samo było z DDR i DDR2 kiedyś).
To może być okres 2-3 lat, np. 2.5. Właściwie nie da się przewidzieć czy
wtedy płyta będzie jeszcze ok. W historii miałem przeypadki że jedna płyta
była dobra bardzo długo i odwrotne też...
Mnie nie martwią koszty przy zmianie płyty ale rozwalanie Windowsów, ciekawe
czy w Viscie też jest tak jak w XP, że po zmianie płyty kaszana totalna, wie
ktos?

nicos
www.przekonajmnie.pl