Re: Jaki monitor do pracy z AutoCAD?

Autor: Wojtek Malina <wojtek_malina_at_gazeta.pl>
Data: Sat 14 Jul 2007 - 13:58:59 MET DST

Użytkownik Sanctum Officium napisał:
> Muszę kupić monitor do pracy z AutoCAD-em. Myślę o rozmiarze 20" lub nawet
> więcej. Co polecacie? Zależy mi na dobrym obrazie, bo wiadomo,jak to jest,
> gdy się ślęczy przy monitorze 8 lub więcej godzin. Monitor powinien
> zapewniać bardzo dobrą ostrość obrazu i bardzo dobre wyświetlanie kolorów.
> Ceny celowo nie podaję, bo najpierw wolę zobaczyć monitor, a potem się
> zastanawiać, czy warto za niego tyle dać.

Na pewno nic z mniejszą natywną niż 1600x1200, czyli np.

Eizo S2100 fexscan 1600x1200
Eizo S2111W 1680x1050

no chyba, ze full wypas to

Eizo S2411W

Niektórzy powiedzą, że NEC, bo tanszy i ma podobne/lepsze parametry przy
  podobnej/nizszej cenie. Ale ogladalem neki i porownywalem z Eizo, i
ciagle mialem nieodparte wrazenie, ze na NEC-u matryca krzywo jest
podswietlona... A do tego czarny byl malo czarny (to pewnie by sie dalo
poprawic)...