Jaki monitor do pracy z AutoCAD?

Autor: Sanctum Officium <brak_at_adresu.pl>
Data: Sat 14 Jul 2007 - 13:36:04 MET DST

Muszę kupić monitor do pracy z AutoCAD-em. Myślę o rozmiarze 20" lub nawet
więcej. Co polecacie? Zależy mi na dobrym obrazie, bo wiadomo,jak to jest,
gdy się ślęczy przy monitorze 8 lub więcej godzin. Monitor powinien
zapewniać bardzo dobrą ostrość obrazu i bardzo dobre wyświetlanie kolorów.
Ceny celowo nie podaję, bo najpierw wolę zobaczyć monitor, a potem się
zastanawiać, czy warto za niego tyle dać.

MK