Re: Jaki monitor do pracy z AutoCAD?

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Sat 14 Jul 2007 - 22:15:14 MET DST

Sanctum Officium pisze:
> Muszę kupić monitor do pracy z AutoCAD-em. Myślę o rozmiarze 20" lub nawet
> więcej. Co polecacie? Zależy mi na dobrym obrazie, bo wiadomo,jak to jest,
> gdy się ślęczy przy monitorze 8 lub więcej godzin. Monitor powinien
> zapewniać bardzo dobrą ostrość obrazu i bardzo dobre wyświetlanie kolorów.
> Ceny celowo nie podaję, bo najpierw wolę zobaczyć monitor, a potem się
> zastanawiać, czy warto za niego tyle dać.
Może nie podam ci odpowiedzi na twoje pytanie, ale: czy nie będzie ci
wygodniej pracować na 2 monitorach? Jakieś 2x ~1000zl za
średnio-porządne 19" zwykłe nie-panoramiczne (ważne żeby z DVI-D) to i
tak będzie dużo większy obszar roboczy i dużo mniejsza kasa niż średniej
jakości np 24". Paru znajomych którym niedawno robiłem komputery pod
CADy bardzo chwalą sobie taką pracę...