Re: Jaki monitor do pracy z AutoCAD?

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Sun 15 Jul 2007 - 03:05:32 MET DST

On 14 Lip, 13:36, "Sanctum Officium" <b...@adresu.pl> wrote:
> Muszę kupić monitor do pracy z AutoCAD-em. Myślę o rozmiarze 20" lub nawet
> więcej. Co polecacie? Zależy mi na dobrym obrazie, bo wiadomo,jak to jest,
> gdy się ślęczy przy monitorze 8 lub więcej godzin. Monitor powinien
> zapewniać bardzo dobrą ostrość obrazu i bardzo dobre wyświetlanie kolorów.
> Ceny celowo nie podaję, bo najpierw wolę zobaczyć monitor, a potem się
> zastanawiać, czy warto za niego tyle dać.
>
> MK

Strasznie dlugi watek... :)
Poniewaz w pokoju obok jest inzynier, ktory od czterdziestu lat
projektuje turbiny przy pomocy komupterow (nie ma pomylki) i uzywa
autocada od zawsze kopnalem sie do niego i zapytalem. W pracy ma dwa
21 Eizo (CG), a w domu dwie 19 Samsunga (jakies zwykle, bo ponad rok
temu dal 2500 zlotych za obie razem). Mowi, ze nie widzi roznicy. Ha,
ha, ha... Najlepiej mu sie pracowało na CRT Sony z trinitronami i
zaluje, ze dal je sobie zabrac.