Re: Grafika do 300zł / Radeon?? GeForce?? [AGP]

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Fri 13 Jul 2007 - 14:16:43 MET DST

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:Xns996C84D1A2527mbien@127.0.0.1...

> [...]
> Cala sprawa polega na tym ze Palit w Sonicach zazwyczaj stosuje pamieci
> GDDR3 Qimondii, czyli spolki powstalej na bazie Infineona. Pamieci
> infineona zawsze mialy duza tolerancje i zapas na OC, dwa GDD3 w
> odroznieniu od DDR2 ladnie sie podkrecaja niezaleznie od producenta (nie
> grzeja sie za bardzo) oraz najwazniejsza sprawa - Palit robi fabrycznego
> Voltmoda dajac 2V na pamieci we wszystkich sonicach. Dzieki temu pamieci
> z Qimondii z koncowka XP, zwrowno 1,4 jak i 2,0 ns praktycznie tak samo
> sie podkrecaja. Ludzie na ten temat sporo napisali na forum purepc, sam

A czy ja pisałem o PALIT SONIC z pamięciami 1,4ns które kręcą się na
1800?Pisałem o karcie z pamięcią 2ns - te na 1800 się nie podkręcą więc mnie
nie poprawiaj ;P.

> [...]
> i 1600 - 1800 na pamieci wsytarcza do wszystkiego w co gralem,
> z CoH z bajerami wlacznie.

> Cena! Mialo byc do ~300.

> Jw + u ATI generalnie jest tak, ze architektura w krzemie swietna, a
> w prawdziwych gierkach roznie bywa. Wychodzi TWIMTBP niestety i dotyczy to
> nawet tak poteznej konstrukcji jak R600, ktory przy takiej ilosci potokow
> powinien po GF8800 przejechac jak walec drogowy, a jest roznie.
> Na plus ATI - Lost coast za free ze steama ;)

> 300 zl - niewiele nizsza, bo nie liczysz ze sprzeda sie za 200.
> Poczekaj na ostatnie minuty aukcji. No i:

yhy

> pasywne chlodzenie - do 2D w Viscie moze i OK, ale do grania i tak
> potrzebuje dodatkowego chlodzenia zewnetrznego, zwlaszcza w lecie.

> Plus to cena, ale DDR2 to nadal kula u nogi.

Tyle, że interesant z niechęcią wyda 300zł czyli chętnie znajdzie przyzwoitą
kartę ( GF7600GS ) w kwocie <300zł a 200zł jest grubo poniżej;).