problem z kolorami

Autor: Sky_walker <marcin_wo_wroc_at_o2.pl>
Data: Fri 13 Jul 2007 - 14:32:07 MET DST

Dziś rano włączam komputer, a tutaj jakby liczba kolorów się
zmniejszyła, i to znacznie.
Wszystko wygląda jak w 8bitowej lub 256 skali kolorów - sprawdziłem, w
ustawieniach monitora jest 32 bity. Przełączyłem na 16, ale nie widać
żadnej różnicy. Zpowrotem na 32 i też bez zmian.
Ktoś zna skuteczne rozwiązanie tego problemu?

Mam monitor LCD Samsunga i Radeon'a X1300.
W Catalyst Control Center też próbowałem przełączać skale kolorów i
rozdzielczości, ale żadnych zmian nie widać.