Re: [OT] Re: ostateczna wersja komputera?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 13 Jul 2007 - 12:21:21 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Feromon
>Ale dlaczego?

Argh. Przeczytałem bez "nie".
Chociaż z drugiej strony, "nieoptymalny", to po prostu różny od
optymalnego. Jak na mój gust nie można być bardziej różnym albo mniej
różnym. Można być bliżej lub dalej optimum, ale nie bardziej lub mniej
różnym. Inna relacja.

--
\------------------------/ Jak  będziesz niegrzeczny, to przyjdzie Woj-
| http://epsilon.eu.org/ |