Re: [OT] Re: ostateczna wersja komputera?

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Fri 13 Jul 2007 - 14:03:31 MET DST

U¿ytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisa³ w wiadomo¶ci
news:slrnf9ekh1.5qt.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Feromon
>
> Argh. Przeczyta³em bez "nie".
> Chocia¿ z drugiej strony, "nieoptymalny", to po prostu ró¿ny od
> optymalnego. Jak na mój gust nie mo¿na byæ bardziej ró¿nym albo mniej
> ró¿nym. Mo¿na byæ bli¿ej lub dalej optimum, ale nie bardziej lub mniej
> ró¿nym. Inna relacja.

Mo¿na byæ bardziej ró¿nym lub mniej ró¿nym tak samo jak mo¿na byæ prawie
takim samym.
Wejd¼ w google i wpisz "bardziej ró¿ni siê".Google wie wszystko... wiêc
pewnie to te¿ ;).

"W nowym systemie moc decyzyjna Polski bardziej ró¿ni siê od mocy pañstw
du¿ych"
".. kto¶ inny jest dla nas obecny, im dojrzalej nas rozumie i respektuje, im
silniej wi±¿e z nami swój los, a jednocze¶nie im bardziej ró¿ni siê od nas.
..."
"O wiele bardziej ró¿ni siê ono od stanowiska lewicy. Wiêkszo¶æ SDS**
zdominowana jest przez Postêpow± Pracê i otwarcie autorytarna, a jego
bardziej ..."
".. poszczególne choroby psychosomatyczne bardziej ró¿ni siê ilo¶ciowo ni¿
jako¶ciowo, pod wzglêdem objawów wchodz±cych w sk³ad syndromu
psychosomatycznego. ..."
"Temperatura wywo³ywacza tym bardziej ró¿ni siê od zalecanej, im bardziej
zale¿y nam na zdjêciach. 10. Je¶li zaczniesz u¿ywaæ niskoczu³ego filmu przy
dobrej ..."
"Pod jakimi wzglêdami Wielka Brytania bardziej ró¿ni siê od krajów Europy
kontynentalnej ni¿ one od siebie nawzajem? Pod jakimi wzglêdami Wielka
Brytania ..."
"Coraz bardziej ró¿ni siê od swoich rówie¶niczek. Nie interesuj± jej ³adne
stroje, zabawa, lecz raczej modlitwa gdzie¶ w zaciszu ogrodu. ..."
"A ka¿da mniej, lub bardziej ró¿ni siê od pozosta³ych. S± to:. Pó³noc
geograficzna. Nasza planeta ma kszta³t geoidy, tj. "przydepniêtej pi³ki".
..."
"Marii Lewickiej Ukraina zachodnia o wiele bardziej ró¿ni siê od wschodniej,
bogatszej czê¶ci tego kraju, ni¿ od polskiej ¶ciany wschodniej i Galicji.
..."

Jeszcze :)?