Zasilacz nie wyrabia?

Autor: GAD <zombie_at_USUN.lexpolonica.pl>
Data: Fri 13 Jul 2007 - 09:54:02 MET DST

Witam

Mam taki problem i dwa podejrzenia, moze ktos mi doradzi.
Mam nowy komputer (prawie caly;)) od okolo 2 miesiecy. Ostatnio widze
dziwne objawy (zatrwazajaco przypomina mi to sceny z poprzedniego
komputera na uszkodzonej plycie ECS), ze kiedy go wlaczam, zdarza mu sie
podczas ladowania systemu zresetowac, albo ostatnio uruchomil sie
system, ale jakby niecaly, bo na czarnym ekranie stanela myszka i nic
poza tym. Kiedy sie go zresetuje, to wszystko idzie dalej zupelnie juz
normalnie. Takie objawy zdarzaja sie nie zawsze i TYLKO przy pierwszym
uruchomieniu po dlugim przestoju (np. przez noc).

Mniej wiecej taki to zestaw:
- plyta Gigabyte GA-M55S-S3
- procesor AM2 AMD Athlon 64 3000+ dwurdzeniowy
- Grafika GeForce 7300GS Gigabyte 256MB
- pamiec DDR2 1GB PC4200 533MHz Kingston
- hdd Seagate 160GB SATA
- nagrywarka DVD Liteon
- nagrywarka CD Liteon
- sieciowka jakas stara ;)
- zasilacz 400W (firmy nie pamietam, zasilacz ma okolo 1,5 roku)

I teraz pytanie: czy mozliwe, ze zasilacz 400W nie wyrabia, czy jest z
nim cos nie tak, czy jednak wina moze lezec po stronie reszty sprzetu?
Bo troche mnie to zaczyna martwic, ze komputer byl idealny przez ok. 2
miesiace i znowu zaczynaja sie dziwne problemy..

pozdrawiam
Grzesiek